Back to Top
 

PROČ SI S VÁMI RADĚJI PÍŠEME

Od pondělí do pátku odpovídáme na vaše dotazy pomocí e-mailu, chatu a sociálních sítí. Online zákaznickou podporu rozvíjíme z několika následujících důvodů.

 

modernější

Oblíbenost telefonické podpory dlouhodobě klesá. Nedokážeme se podobně jako ostatní vyhnout dlouhým čekacím dobám se sluchátkem u ucha. Naši zákazníci dávají přednost kontaktu online.

 

efektivnější

Online formy komunikace nám dovolují zaznamenávat a rychle dohledávat jejich historii. Tím se významnou měrou zvyšuje schopnost správně a rychle poradit.

 

příjemnější

Naši zákazníci pracují s webovými prohlížeči, aplikacemi a programy. Možnost sdílení videí a ilustračních obrázků je proto neocenitelným benefitem naší online zákaznické podpory.

 

Oblíbenější

73 % našich zákazníků vyjadřuje pozitivní zkušenosti s chatováním. 61 % považuje za plně dostačující komunikaci e-mailem a pouze 21 % preferuje telefonický kontakt.

 
posta_green__.png